4 czerwca 2014

Dietetyczne roladki z piersi kurczaka

Filet kurczaka z szparagami
Dietetyczne roladki z piersi kurczaka


Dziś przepis na wyjątkowo dietetyczne roladki z piersi kurczaka. Idealne danie dla wszystkich, którzy starają się zgubić przed latem zbędne gramy lub uparcie walczą  z wysokim poziomem cholesterolu. Rozbitą pierś kurczaka zrolowałam z warzywami, owinęłam folią spożywczą i tak ugotowałam. Mięso jest soczyste i delikatne,  przygotowane bez  dodatku zbędnego tłuszczu.  Roladki możecie podać  ze szparagami z patelni lub inną ulubioną surówką, mam nadzieję, ze danie przypadnie Wam do gustu :- )

Składniki na 6 roladek:
  • 1 podwójna pierś z kurczaka
  • 3 – 4 młode marchewki
  • 6 zielonych szparagów
  • sól
  • pieprz
Dodatkowo:
  • folia spożywcza
  • czarnuszka
Marchew i szparagi wrzucić na 5 minut do osolonego wrzątku. Wyjąć, ostudzić. Marchewkę pokroić  na słupki, szparagi na mniejsze ok. 5 cm kawałki.
Każdą pierś kurczaka umyć, osuszyć, i przekroić ukośnie na trzy plastry. Mięso rozbić delikatnie tłuczkiem, oprószyć solą i pieprzem. Na brzegu kotletów układać kawałki marchwi i szparagów, następnie zwinąć mięso w zgrabną roladkę. Roladki ciasno i szczelnie obwinąć folią spożywczą.
W garnku zagotować wodę. Do wrzątku wrzucić ofoliowane roladki, gotować 30 – 40 minut.

Mięso wyjąć, pozostawić w folii ok. 5 minut, odwinąć i jeszcze gorące podawać.

Smacznego :-)


Kaloryczność 1 roladki – 80 kcal
Białko –  14g
Tłuszcz – 1,6 g
Węglowodany –  5,5 g
Błonnik – 2,3 g



dietetyczny Filet z kurczaka
Dietetyczne roladki z piersi kurczaka
dietetyczny kurczak
Dietetyczne roladki z piersi kurczaka

Filet z kurczaka z warzywami
Dietetyczne roladki z piersi kurczaka

5 komentarzy :

  1. Wygląda naprawdę apetycznie, a do tego dietetyczne, więc zaznaczam do spróbowania :) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak apetycznie wyglądające dietetycznie danie to rozumiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. na zdjęciu prezentują się obłędnie;

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne, jak dla mnie eureka. Odtąd będę tak mięsko przygotowywać częściej, dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przepis się przydał:) W ramach urozmaicenia można wykorzystać inne warzywa np. pieczarki, fasolkę szparagową, cukinię. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...