27 marca 2015

Pasta z makreli z papryką konserwową

Pasta z makreli z papryką konserwową
Lubicie pasty kanapkowe? Ja je bardzo lubię i często mieszam różne składniki, co prawda z różnym skutkiem, ale czasami udaje mi się zrobić coś smacznego :- ) Do zrobienia dzisiejszej pysznej pasty  wykorzystałam zapasy papryki konserwowej, które zrobiłam w zeszłym roku. Dodałam także  wędzoną makrelę, puszką soczewicy i wszystko delikatnie wymieszałam. Jeśli szukacie pomysłu na smarowidło do chleba, przepis ten powinien Wam przypaść do gustu.  

Jak zrobić pastę z makreli z papryka konserwową?

Składniki:
  • 1 wędzona makrela
  • 130 g (mała puszka) soczewicy
  • 150 g domowej papryki konserwowej
  • ½ czerwonej cebuli
  • 1 ząbek czosnku
  • 2 łyżki posiekanego szczypiorku
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 łyżeczka majonezu
  • pieprz

Makrelę obrać ze skóry i wyjąć ości. Kawałki ryby bez ości przełożyć do miski, dodać soczewicę, drobno pokrojoną cebulę, czosnek przeciśnięty przez praskę, pokrojona w kostkę paprykę konserwową, majonez, jogurt, pieprz. Całość delikatnie wymieszać, niezbyt intensywnie, żeby nie powstała papka. Jeśli to konieczne doprawić solą. Podawać na razowym pieczywie z drobno posiekanym szczypiorkiem.

Smacznego:- )


Pasta z makreli z papryką konserwową

Pasta z makreli z papryką konserwową

Pasta z makreli z papryką konserwową

1 komentarz :

  1. świetna ta pasta! a co Ty na to aby dodac odrobinę awokado i kilka kropli dressingu jogurtowego może tego od devely ostatnio spr to był niezły..

    OdpowiedzUsuń